lunes, 21 de diciembre de 2009

AUTOAVALUACIÓ RECITACIÓ


Hola a tots i a totes!
Avui dia dilluns 21, he fet la meva recitació a classe de COED.
Jo, a diferència de la majoria, he volgut canviar una mica i he decidit inventar jo mateixa un poema i es titula així:










XOCOLATA AMB XURROS

La xocolata, menjar afrodisíac.
Acompanyant de plors i somriures.
Quan estàs trist i amargat...
-xocolata
Quan està content i tot ho veus clar...
-xocolata

Aliment dels àngels,
el millor dels plaers.
En menges una mica, i tot canvia de parer...
i si alguna cosa dolenta et passa,
tranquil! que la xocolata s'ho empassa!

Però aquí la cosa no acaba..
per que la xocolata es bona
sempre i quan estigui ben acompanyada...
de què?
Jo tu diré!

Els xurros: ensucrats ,farcits o amb nata
tots són bons mentres els suquis amb xocolata!

Un dia surts de festa
i que millor, que gaudir-ne arrivant a casa.
Un altre dia et lleves
i tun pare te'n regala,
que grans són els diumenges amb xurros i xocolata!

Però la cosa no és tan maca com sembla...
perque si te n'atipes massa,
apareix la conciència i el mal de panxa!

Així que menge'n amb traça
disfruta'ls amb ganes
i sobretot... no t'oblidis de llepar la taça!

PERÒ QUE BONS SÓN ELS XURROS AMB XOCOLATA!



Doncs bé, fins aquí el meu poema, ara faré una petita autocrítica:

Veient la meva enregistració (realitzada per la meva companya Cristina Cazador),destacaria el següent:

Pel que fa al to de veu, penso que ha sigut força clar i concís.He intentat que la recitació fos natural, intentant d'aquesta manera,captar més l'atenció del públic, ja que crec que s'acosta més al to que utilitzem normalment entre nosaltres.
Tot i així destaco el fet que els nervis han fet que la meva veu sonés una mica tremolosa, però en el fons , penso que ho he sapigut portar força bé.
També vull destacar el fet que la meva recitació al tractar-se d'un tema informal m'ha permès desenvolupar-me amb un caire més amistós i tranquil , ja que no tenia la pressió a sobre de pensar: "si m'equivoco o canvio alguna frase estic faltan a la versió original de l'autor en qüestió".

Pel que fa al llenguatge-corporal( gesticulació de la cara, moviments amb les mans,etc) crec que he fet el que he pogut, tot i que sent crítica i veient el vídeo haig de confessar que no m'ha sortit com havia prevís, ja que durant els meus "assajos",gesticulava molt més i feia molt més èmfasis a tot allò que deia.Però,això és el que comporta recitar un poema d'aquest estil davant de tanta gent, que potser et sents molt més reprimit que si ho fas davant dels teus amics més íntims.

En definitiva, i per acabar, m'agradaria felicitar a tots els meus companys, per que ho han fet meravellosament i sobretot felicitar a la meva companya Alba Salinero, que com jo, s'ha arriscat a recitar un poema pròpi, que encara que sembla fàcil, porta també els seus maldecaps...!!

Una abraçada per tothom!!! I ànims per tot el que s'apropa!!

1 comentario:

  1. quin poema més maco!!! ara ja formes part de la meva blocosfera! mua!

    ResponderEliminar