lunes, 9 de noviembre de 2009

Qui ets tu?



L'altre dia,durant la classe de COED vem representar una galeria d'art en què erem nosaltres mateixos qui la protagonitzàvem aportant un seguit de fotografies i relacionant-les amb algun dels nostres companys de classe.
En el meu cas, vaig escollir aquestes bambes,respresentant a la meva companya Laura.Ella, sempre les porta i jo , vaig treure'n tot el "suc" de la següent manera:

La Laura és una noia esportista,dinàmica,que sempre s'està movent com si els seus peus prenguessin vida pròpia.També vaig fer rellevància al fet que la Laura balla hip-hop, un tipus de dança el qual requereix força agilitat i creativitat i que sempre estarà lligada amb un tipus d'estil, ja sigui físic com mental.Es tracta doncs, d'una persona creativa i imaginativa , amb un estil característic pel que fa la roba i on no poden faltar aquest tipus de sabatilles.Mentalment,es tracta d'una noia molt oberta i on mai li faltan un somnriure a la cara. En definitiva,es tracta d'una noia humil,sensible i sobretot,d'una gran persona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario