ANUNCI OH BROTHER!/ANUNCI GALERIES:
Ara farà unes setmanes vem veure a classe de COED uns anuncis de televisió els quals reafirmen molt bé el que es deia en el reportatge que en l'anterior bloc vaig penjar.
Hi han moltes coses que a simple vista no aconseguim observar, però si parem atenció, podem veure diferents coses que fan que els anuncis amaguin un missatge que farà que allò que estiguin "venen" tingui més o menys èxit en els espectadors.
Tant en l'anunci de OH BROTHER! com el de les GALERIES, la música a l'inici de l'anunci és més tranquila, més lineal i a mesura que va avançant l'acció,tant el volum com el ritme augmenten energèticament. També la llum té un paper molt important perquè sembla que no hi tingui molta rellevància però als ulls del consumidor entra abans un cosa amb colors molt vistosos i elèctrics que no una de grisos i apagats.
Aquesta tipologia d'anuncis és d'aquells que has d'estar atent fins al final per tal d'adonar-nos del missatge amagat.
-
No hay comentarios:
Publicar un comentario